Sponsored By

Sponsored By
Конкурс "Красиво село"- Участвайте тук. Спечелете ваучер на стойност 50 лв от Photo Pavillion!

събота, 4 юни 2011 г.

6 логични заключения (на повърхността)



1. Огледалото
Хората, с които съм обграден, са моите огледала. Те отразяват особеностите на моята личност, често – неподозирани от мене. Например, ако някой ми се качва на главата, значи, аз искам това, аз го позволявам. Ако някой постоянно ме лъже, значи съм склонен да повярвам на всеки. Няма на кого да се сърдя.
2. Избор
Аз разбирам, че всичко, което ми се случва е резултат от моя собствен избор. И ако днес  общувам със скучен човек, значи аз самият съм скучен и досаден. Няма лоши и зли хора – има нещастни. Ако аз съм седнал да разплитам техните проблеми, значи това ми харесва. Тъй че, няма към кого да предявявам претенции. Аз самият съм причината за всичко, което ми се случва. Автор и  творец на своята съдба.
3. Съответствие
Аз имам точно това и точно толкова на колкото съответствам, колкото заслужавам. Не повече и не по-малко, независимо дали става дума за отношения с хора, работа или пари. Ако не мога да обичам някого безкрайно, смешно е да изисквам в замяна този някой да ме обича толкова много. Тъй че всичките ми претенции са безпочвени. И едновременно с това – когато аз самия реша да се променям в по-добра посока – променят се и околните.
4.Зависимост
Никой за нищо не ми е длъжен. Аз, от своя страна, мога безкористно да помагам на всеки на когото мога. И това за мен е радостно. За да бъдеш добър, трябва да бъдеш силен – тоест да повярваш, че можеш всичко. Аз вярвам!
5.Присъствие.
Аз живея тук и сега. Минало няма, защото всяка следваща секунда настъпва сегашното. Бъдеще няма, защото още не е дошло. Привързаностите към миналото ме водят към депресии, грижата за бъдещето поражда тревоги. Докато живея със  сегашното – съм реален. Има от какво да се радвам.
6.Оптимизъм
Докато се оплакваме от живота – той минава. Гледайте на живота като на невероятно поле от Възможности. Очите гледат, краката ходят, ушите чуват, сърцето работи. Душата се радва!

Няма коментари:

Публикуване на коментар