Sponsored By

Sponsored By
Конкурс "Красиво село"- Участвайте тук. Спечелете ваучер на стойност 50 лв от Photo Pavillion!

петък, 24 юни 2011 г.

Конкурс "Красиво село" (старт)




На Еньовден обявяваме конкурса на Moetoselo.com посветен на «Красиво село». Два анонса имаше, а сега условието: много просто – отиваш на село (освен ако не живееш там);
излизаш на разходка с фотоапарат в ръка; издирваш къща, която си личи, че е за реставрация ( може това да е къщата на баба ти и да не трябва дълго да я търсиш). В спокойна обстановка ( вкъщи), докато си обработваш спомените (снимките) и се предаваш на носталгията по приказните долчинки, горички и ягодови поляни, решаваш да свършиш малко полезна работа – примерно да разкрасиш една къща. Изпрати на адрес: feialexa@abv.bg - преди и след твоята намеса. След това всички предложения ще бъдат изложени на ФБ страницата на сайта, където мало и голямо ще може да харесва тази красота. След два месеца, считано от днес, онзи, който е събрал най-много одобрения, ще може да получи голямата награда – ваучер на стойност 50 лв. от магазин за фотоматериали ФотоПавилион   – наш основен спонсор. Автор на идеята -Александър Хаджигеоргиев
Очакваме с нетърпение!!!

1 коментар:

  1. Я так счастлив сегодня, потому что Бог сделал это для меня после того, как я пережил трудные времена с другими кредиторами, и ничего не вышло, я терял веру и надежду, но я все еще должен стоять твердо и добиваться того, чего я ищу. Я счастлив сегодня, потому что Бог направил меня в лучшую кредитную компанию, и я ни о чем не пожалел после того, как связался с ними, и мое сердечное желание было исполнено, и мне дали указанную сумму, которую я просил (300000,00 долларов США), деньги были внесены в моя учетная запись после двух недель разговора с компанией, и они не беспокоили меня и не вызывали у меня головной боли при получении этого кредита от них, другие члены моей семьи и друзья, которых я им направил, все тоже получили свой кредит, я буду любить вас для связи 247officedept@gmail.com / whatsapp + 1-989-394-3740. . и получите свой ссуду быстро, и это безопасно и быстро, вы, у кого нет надежды, веры и всего, что у вас есть, всего лишь во имя получения ссуды, и ничего не получится, держите пари, если вы попробуете этого человека по имени Бенджамин, вы никогда не будете пожалеете о чем-либо, и ваш запрос на кредит будет одобрен, и он будет выплачен прямо на ваш банковский счет, поэтому поторопитесь и свяжитесь с быстрым ответом по WhatsApp + 1-989-394-3740. попросите ссуду любого типа, и она вам будет предоставлена. Желаю тебе всего наилучшего

    ОтговорИзтриване